FP FILTERS
7682
page-template-default,page,page-id-7682,elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
Title Image

FP FILTERS

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

 

Σε ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης με σύστημα τροφοδοσίας ψεκασμού βενζίνης/πετρελαίου, ο ψεκασμός του καυσίμου επιτυγχάνεται μέσω των μπεκ.
Το ψεκασμένο καύσιμο σχηματίζει ένα νέφος με σταγονίδια στον θάλαμο καύσης.

 

Μέχρι σήμερα ο αριθμός αυτός των σταγονιδίων, δηλαδή ο βαθμός διασκορπισμού του καυσίμου, επιδιώκεται να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερος ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη καύση.

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Αν πάρουμε ένα ψεκασμένο σταγονίδιο και το αναλύσουμε ως προς την μοριακή του σύνθεση θα βρούμε ότι αποτελείται από μόρια οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα, υδρογονανθράκων, κ.α., ποτέ όμως σε σταθερές ποσότητες και σε αποστάσεις άνισες μεταξύ τους.

Σε ένα ψεκασμένο σταγονίδιο, η μοριακή αυτή ανομοιομορφία και η άνιση απόσταση από το μόριο του οξυγόνου είναι ο κύριος λόγος που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μεταβάλουν τη ροπή τους ανάλογα με την αύξηση των στροφών και το μέγιστο της ροπής επιτυγχάνεται σε πολύ υψηλές στροφές

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ FpfitersR

Η FpfiltersR με της νέου τύπου συσκευές της FMOR επιτυγχάνει, το καύσιμο που πηγαίνει στα μπεκ, να αποτελείται από ομοιόμορφα μόρια και τα ψεκασμένα σταγονίδια να αποτελούνται από ομοιόμορφα μόρια στην σωστή αναλογία για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής καύσης.

ΠΕΡΙ ΦΙΛΤΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων έχουν εξελίξει τα συστήματα τροφοδοσίας των κινητήρων τους σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, με αποτέλεσμα να έχουν γίνει ιδιαίτερα ευαίσθητα στην ποιότητα των καυσίμων που περνούν από αυτά και ειδικά οι πετρελαιοκινητήρες.
Δεν έχουν ασχοληθεί όμως καθόλου να εξελίξουν παράλληλα και τα φίλτρα καυσίμων με αποτέλεσμα να περνούν από αυτά τόσο οι σκληροί ρύποι όσο και το νερό που μπορεί να υπάρχουν σε αυτά.

Φίλτρα πετρελαίου

  • Το υλικό φιλτραρίσματος στα φίλτρα πετρελαίου σήμερα είναι διηθητικό χαρτί (στυπόχαρτο) και σε αυτό στηρίζονται όλοι οι κατασκευαστές τους.
  • Το διηθητικό χαρτί μέσα στο φίλτρο πετρελαίου είναι σε ένα δεύτερο μικρότερο ίδιο σχήμα όπως το εξωτερικό μεταλλικό περίβλημα του φίλτρου.
  • Η διηθητικότητα που δίνουν οι κατασκευαστές φίλτρων στο διηθητικό χαρτί τους είναι πάντα όταν αυτά είναι καινούργια.
  • Μετά από λειτουργία 2000 – 3000 Χιλιόμετρα του κινητήρα η διηθητικότητα τους είναι άγνωστη.

 

Λειτουργία φίλτρων πετρελαίου.

  • Επάνω στην γραμμή μεταφοράς πετρελαίου από το ρεζερβουάρ προς την αντλία ο κατασκευαστής τοποθετεί το φίλτρο του για να προστατέψει το σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα. Το φίλτρο του κατασκευαστή αποτελείται από την εξωτερική μεταλλική αποθήκη πετρελαίου και απο διηθητικό χαρτί για φίλτρο στο εσωτερικό της μεταλλικής αποθήκης.
    Όταν ο κινητήρας λειτουργεί η αντλία πετρελαίου ρουφάει (υπό πίεση) πετρέλαιο από το ρεζερβουάρ μαζί με ρύπους και νερό όταν υπάρχουν σε αυτό.
    Το πετρέλαιο στην πορεία του από το ρεζερβουάρ προς την αντλία μπαίνει από την εξωτερική πλευρά του διηθητικού χαρτιού μέσα στο φίλτρο φιλτράρεται σε αυτό περνώντας από μέσα του και πηγαίνει στην αντλία.
    Ένας σκληρός ρύπος που θα βρεθεί στο πετρέλαιο θα σταματήσει επάνω στο διηθητικό χαρτί.
    Είναι όμως θέμα χρόνου πότε ο σκληρός ρύπος θα τρυπήσει το διηθητικό χαρτί του φίλτρου γιατί τον τραβάει η αντλία μαζί με το πετρέλαιο.

ΕΙΔΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΣΥΣΚΕΥΩΝ FMOR

 

Το υλικό φιλτραρίσματος στα ειδικά φίλτρα καυσίμων των συσκευών FMOR είναι πορώδες μέταλλο και δεν μπορεί να το διαπεράσει κανένας σκληρός ρύπος.
Τα πορώδες μέταλλα φιλτραρίσματος στις συσκευές FMOR έχουν βαθμό αντίστασης στους σκληρούς ρύπους 100%.

 

Η διηθητικότητα φιλτραρίσματος των πορώδη μετάλλων στις συσκευές FMOR δεν αλλάζει κατά την χρήση τους.

 

Η FpfiltersR με το υλικό της αυτό έχει προσθέσει νέα προδιαγραφή στα υλικά φιλτραρίσματος καυσίμων και είναι η αντίσταση σε σκληρούς ρύπους.

Νεροπαγίδευση φίλτρων πετρελαίου

 

Το νερό έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος από το πετρέλαιο. Όταν υπάρχει νερό στο πετρέλαιο το νερό με την βαρύτητα του κάθεται στο κάτω σημείο μεταξύ του μεταλλικού περιβλήματος του φίλτρου και του διηθητικού χαρτιού του.

 

Όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί και το όχημα είναι σε ακινησία (ηρεμία) το νερό μουσκεύει από κάτω το διηθητικό χαρτί και όταν συγκεντρωθεί σε μεγάλη ποσότητα περνάει επάνω από αυτό με αποτέλεσμα όταν βάλουμε σε λειτουργία τον κινητήρα η αντλία να τραβήξει μαζί με το πετρέλαιο και το νερό.

 

Για τους παραπάνω λόγους ενώ τα οχήματα με πετρελαιοκινητήρες έχουν φίλτρα πετρελαίου μετά από κάποια χιλιόμετρα που διανύουν καταστρέφουν της αντλίες και τα μπέκ τους από ρύπους η νερό και η επισκευή τους είναι πολύ δαπανηρή.

Νεροπαγίδευση συσκευών FMOR

 

Στα πορώδες μέταλλα φιλτραρίσματος fpfiltersR το σχήμα, τα σφαιρίδια, ή διάταξη, η συμπίεση και συγκόλληση τους είναι έτσι κατασκευασμένα για να περνά στα διάκενα του μόνον το καύσιμο να απορρίπτεται το νερό όταν υπάρχει σε αυτό και να συγκεντρώνεται στο κάτω σημείο της αποθήκης καυσίμου της συσκευής.

Ειδικά χαρακτηριστικά συσκευών FMOR

 

Οικονομία καυσίμου.
Μείωση ρύπων καυσαερίων.
Ειδικό μέταλλο φίλτρο 100%.
Νεροπαγίδα 100%.
Καθαρισμός μεταλλικού φίλτρου όταν αυτό είναι απαραίτητο.
Οικολογικό.
Ανακυκλώσιμα υλικά 100%.
Σε κινητήρες που τοποθετήθηκαν συσκευές FMOR δεν εμφανίστηκαν ποτέ προβλήματα στα συστήματα τροφοδοσίας τους (αντλίες – μπέκ) και στης εκπομπές καυσαερίων τους.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ FMO®

Πριν την τοποθέτηση

 

Συνδέστε το διαγνωστικό σας (μηχανικός αυτοκινήτων) με τον αισθητήρα οξυγόνου λάμδα του οχήματος πριν την τοποθέτηση συσκευής βενζίνης FMO® και σημειώστε κάποιες μετρήσεις όπως:

 

  • Πόσες διορθώσεις, (παλμούς) σε σταθερό χρόνο (sec ή min) κάνει ο αισθητήρας.
  • Ποσοστό + / – επί τοις εκατό (%) στη διόρθωση καυσίμου.
  • Μορφή Κυματομορφών.
  • Στροφές κινητήρα.
  • Κλίμακα mA η mV (Στην κλίμακα mA η mV από το ρελαντί του κινητήρα σας πατήστε το πεντάλ του γκαζιού ανεβάστε στροφές και αφήστε το. Αυτό κάντε το τρείς φορές ανεβάζοντας διαφορετικές στροφές κάθε φορά. Κρατήστε σημειώσεις όπως α) Της στροφές β) το εύρος της κλίμακας mA η mV που χρησιμοποίησε ο αισθητήρας λάμδα στης διορθώσεις του κάθε φορά).

Μετά την τοποθέτηση συσκευής βενζίνης FMO®

 

Τοποθετήστε τη συσκευή βενζίνης FMO® στο όχημα σας και βάλτε μπροστά τον κινητήρα.
Mετά από 10 λεπτά συνδέστε το διαγνωστικό σας και κάντε της ίδιες μετρήσεις.

Αποτελέσματα

Συγκρίνοντας τις δύο μετρήσεις βλέπουμε ότι:

Χωρίς συσκευή FMO® οι κλασικές διορθώσεις (σήματα) του αισθητήρα λάμδα δεν είναι ίδιες και στης τρείς μετρήσεις αλλά κυμαίνονται απο 28 έως 32. Δεν είναι ίδιο και το ποσοστό διόρθωσης καυσίμου κυμαίνεται από 92% (φτωχό καύσιμο) έως 107% (πλούσιο καύσιμο). Στην κλίμακα mA ανεβάζοντας διαφορετικές στροφές (μαρσαρίσματα) στον κινητήρα σας ο αισθητήρας λάμδα χρησιμοποίη σε όλη την κλίμακα mV η mA στης διορθώσεις του. (Απο 200 mV έως 700 mV)

 

Με συσκευή FMO® οι αντίστοιχες διορθώσεις (σήματα) του αισθητήρα λάμδα είναι σταθερά 16. Το ποσοστό διόρθωσης καυσίμου είναι και αυτό σταθερό στο 100% και στης τρείς μετρήσεις. Ανεβάζοντας διαφορετικές στροφές (τρία μαρσαρίσματα) στον κινητήρα σας ο αισθητήρας λάμδα δεν χρησιμοποίησε όλη την κλίμακα mV η mA διορθώνοντας αλλά ένα μέρος της που είναι πάντα το ίδιο σε όποιες στροφές και αν ανεβάσατε τον κινητήρα σας. π.χ. α) Απο το ρελαντί του κινητήρα σας πατήστε το πεντάλ του γκαζιού ανεβάστε 3700 στροφές και αφήστε το. Αντίστοιχα βλέπετε 400 – 450 mV στο διαγνωστηκό σας. β) Κάντε το ίδιο ξανά αλλά τώρα ανεβάστε 4900 στροφές. Αντίστοιχα βλέπετε πάλι 400 – 450 mV. Σε όποιες στροφές και να ανεβάσετε τον κινητήρα σας το εύρος στην κλίμακα mV η mA από – έως είναι πάντα ίδιο. (Ανάλογα με την μάρκα και τον τύπο του αισθητήρα είναι και η τάση ανάγνωσης στο διαγνωστικό).

 

Έτσι τεκμηριώνεται ότι μετά την τοποθέτηση συσκευής FMO® αλλάζει κάτι στην καύση του κινητήρα.

Αλλάζει η μοριακή σύνθεση των ψεκασμένων σταγονιδίων καυσίμου στους κυλίνδρους του κινητήρα. (Χρόνος εισαγωγής καυσίμου) Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στον χρόνο της έκρηξης να καίγεται ίδια ποσότητα σταγονιδίων καυσίμου μέσα σε κάθε κύλινδρο και να παράγεται ίδιο έργο από κάθε κύλινδρο του κινητήρα. (Ροπή κινητήρα) Στον χρόνο της εξαγωγής, το οξυγόνο των καυσαερίων κάθε κυλίνδρου του κινητήρα, είναι ίδιο. Όταν αυτό φτάσει από το σύνολο των κυλίνδρων στον αισθητήρα λάμδα, ο αισθητήρας στέλνει 50% λιγότερα σήματα προς τον εγκέφαλο (που διορθώνει την ποσότητα ψεκασμένου καυσίμου).

Μετρήσεις καυσαερίων K (Αιθάλης) από FORD Connect 1.8 TDCI/06

Χωρίς συσκευή
πετρελαίου FMO®

(Τέσσερις μετρήσεις)

Κ1 0,80
Κ2 0,79
Κ3 0,96
Κ4 1.06

– Μέση τιμή 0,90

Με συσκευή
πετρελαίου FMO®

(Τέσσερις μετρήσεις)

Κ1 0,43
Κ2 0,29
Κ3 0,38
Κ4 0,17

– Μέση τιμή 0,32